Partijen zonder excessen voor de gezondheid

Preventieve maatregelen de avond ervoor De enige gegarandeerde manier om de effecten van alcohol te vermijden, is door te stoppen met drinken. In een ideale wereld zouden we allemaal een enorme wilskracht hebben en weten we allemaal wanneer we moeten stoppen. Maar sociale gebruiken of gewoon meeslepen door de partyscene kunnen het moeilijk maken om… Continue reading Partijen zonder excessen voor de gezondheid

De voordelen van lopen

Wandelen is een geweldige manier om de gezondheid te verbeteren en een gemakkelijke activiteit om in de meeste levensstijlen te integreren. Heb je het geluk om naar je werk te kunnen lopen? Als dat zo is, en als je twijfelt of je het wel of niet moet doen, houd dan rekening met de alternatieven die… Continue reading De voordelen van lopen

Symptomen van stress

Stress kan zich op verschillende manieren manifesteren, afhankelijk van het type stress dat wordt opgelopen of de fase waarin elke persoon zich bevindt. Op deze manier worden ze intenser naarmate het verergert en gaat van acuut naar episodisch of chronisch acuut, of wanneer het de alarmfase passeert en bezinkt in de weerstands- of uitputtingsfase. De… Continue reading Symptomen van stress

Tips om stress te verminderen

Als het om stress gaat, is het belangrijkste advies dat kan worden gegeven, te weten hoe u kunt stoppen met ontspannen, kunt nadenken over de oorzaken van deze stresssituatie en kunt kalmeren om beslissingen te nemen of attitudes te veranderen die het mogelijk maken de impact van stress te verminderen. Kortom, het gaat erom een… Continue reading Tips om stress te verminderen

Tips om gezonder en gelukkiger te zijn

Doe regelmatig aan lichaamsbeweging Bijna elk type regelmatige fysieke activiteit heeft een positieve invloed op de evolutie van de ziekte, invaliditeit en sommige symptomen zoals vermoeidheid. Daarnaast is lichaamsbeweging essentieel om overgewicht en hart- en vaatziekten te voorkomen. Oefen lichte tot matige intensiteit fysieke inspanning, zoals 30 tot 60 minuten wandelen, ten minste drie dagen… Continue reading Tips om gezonder en gelukkiger te zijn

Hello world!

Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then start writing!